Smukła Sylwetka


Trening dla osób, które chcą rozpocząć przygodę z fitnessem ale również dla tych średniozaawansowanych. To wzmacnianie wszystkich grup mięśniowych ale również wzmacnianie mięśni głębokich. Ćwiczenia wykonywane są w spokojnym tempie. Podczas tych zajęć nie biegamy i nie skaczemy.

Idealne Kształty


W trakcie zajęć Idealne Kształty wykonasz dużą ilość powtórzeń danego ćwiczenia, co pomoże zarysować Twoje mięśnie i doda im atrakcyjnego wyglądu. Do ćwiczeń będziesz wykorzystywała hantle, gumy, stepy, obciążenia oraz inne przybory. Już po kilku sesjach zauważysz, że Twoje ciało jest bardziej jędrne! Na tych zajęciach dopuszczalny jest bieg i skakanie.

Tabata


Czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tygodniu w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę.

HIIT Interval


Zależy Ci na doskonałej formie? Interval HIIT to zajęcia dla Ciebie. Trening funkcjonalny, oparty na interwale i treningu obwodowym. Doskonały, ogólnorozwojowy program o wysokiej intensywności dla każdego kto liczy na szybkie efekty. Opiera się na maksymalnym wysiłku przy jak najmniejszych przerwach, angażuje wszystkie partie mięśniowe ciała, a ćwiczenia są opracowane tak, by można je było dostosować do indywidualnych preferencji ćwiczącego (inaczej ćwiczyć będzie osoba otyła, a inaczej sportowiec pracujący nad wydolnością).

Fit Ball


Zajęcia wzmacniająco-rozciągające z wykorzystanie piłek ovoball oraz piłek dużych. Trening dla każdego bez względu na stopień zaawansowania.

Sztangi


Zajęcia przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, prowadzone z użyciem specjalnie przystosowanych do tej formy ruchu sztang. Zmiana obciążenia pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.

TRX


Trening funkcjonalny z wykorzystaniem lin TRX. Ćwicząc wykorzystujesz obciążenie swojego ciała, dzięki temu bezpiecznie wykonujesz różnorodne ćwiczenia, które wzmacniają, uelastyczniają i poprawiają kondycję. Zapobiegasz urazom, dzięki możliwości samodzielnego wyboru poziomu zaawansowania oraz dostosowujesz trening do swoich potrzeb. Wyznacz sobie cel, a z nami go zrealizujesz! Przyjdź i przekonaj się, a już nigdy nie opuścisz treningu!

Pilates


System ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa, obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała. Jest to skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę. Doskonały trening dla osób z bólami kręgosłupa. Zajęcia polegają na wykonywaniu serii ruchów w sposób płynny i kontrolowany, przy jednoczesnym angażowaniu ciała i umysłu. Pilates nie tylko poprawia sylwetkę, lecz także zwiększa elastyczność ciała. Pomaga przywrócić naturalną równowagę w budowie ciała.

Stretching


Zestaw ćwiczeń rozciągająco - relaksujących ukierunkowany na poprawę elastyczności mięśni oraz usunięcie napięć. Regularny trening zwiększa elastyczność mięśni i ruchomość stawów, likwiduje przykurcze, działa relaksująco i odprężająco. Stretching to bardzo naturalne ćwiczenia. Naprzemienne serie ćwiczeń dynamicznych i statycznych łączą w sobie elementy gimnastyki i kulturystyki. Stretching jest ponadto niezbędną częścią treningu u większości sportowców.

Zdrowy Kręgosłup


To blok ćwiczeń służących profilaktyce i terapii narządu ruchu. Cały blok składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, czasem z wykorzystaniem sprzętu. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia te przeznaczone są nie tylko dla osób z problemami i starszych, lecz dla wszystkich, którym zależy na usprawnieniu i wzmocnieniu narządu ruchu.

Spalanie


Trening aerobowy, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrnią ciało i pomogą w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Ich sekret tkwi w połączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zajęcia rozpoczynają się od interwałowych ćwiczeń cardio, następnie kilka krótkich zestawów modelujących ciało oraz stretching. Są to zajęcia o dużej intensywności, skierowane do osób chcących wyszczuplić i wyrzeźbić swoje ciało.

Mocne Ramiona + Płaski Brzuch


Po rozgrzewce następuje część wzmacniająca mięśnie Ramion z wykorzystaniem hantli oraz innych przyborów. Po tej części wyrzeźbimy i wzmocnimy mięśnie brzucha oraz spalimy tkankę tłuszczową i wymodelowaniu talii. Pierwsza część ćwiczeń to prosty układ choreograficzny, po którym następuje specjalistyczny trening ukierunkowany na ukształtowanie mięśni ramion i brzucha.

Cellulit Stop


Trening o dużej intensywności, mający na celu zwalczenie skórki pomarańczowej, nastawiony na pracę mięśni brzucha, pośladków i ud z dużym naciskiem na rozciąganie. Trening ukierunkowany na ujędrnienie i wymodelowanie tych partii ciała, na których najbardziej zależy każdej z pań. Ćwiczenia kształtując pośladki, wysmuklające sylwetkę, wzmacniające ciało w połączeniu ze stretchingiem pomogą w zwalczaniu cellulitu. Zajęcia dla każdego.

Cycling + Siła


Tradycyjne zajęcia grupowe o profilu spalająco-wytrzymałościowym. Atmosfera grupowej zabawy, potężnej energii, niesamowitej radości. Zajęcia podzielone są na 3 etapy: 20 min rowery, 15 min sztangi, 15 min brzuchy, 5 min stretching

Cycling+ Zdrowy Kręgosłup


Zajęcia przeznaczone są dla każdego. 25 minut jazda na rowerach stacjonarnych , następnie przechodzimy na salę nr 2 i wzmacniamy i rozciągamy mięśnie pleców oraz brzucha.

Indoor Cycling


Indoor Cycling to połączenie treningu grupowego z treningiem kolarskim na rowerze stacjonarnym. Każdy trening jest planowany i kontrolowany przez profesjonalnego instruktora a motywacja i atrakcyjność zajęć wzrasta dzięki odpowiedniej, energetyzującej muzyce oraz poczuciu „bycia w grupie”.

Tabata Cycling


Pierwsza część zajęć to tabata a rowerze (4 serie po 4 minuty ) , następnie wzmocnienie siły mięśni Ramion i Brzuchy na koniec Stretching.

Joga Ashtanga


Zajęcia na żywo Ashtanga joga jest dynamicznym rodzajem jogi, w którym zasadnicze znaczenie odgrywa ruch, oddech i koncentracja. Aby poczuć efekty praktyki ashtangi potrzebne jest zaangażowanie, regularność i pełna kontrola nad ciałem. Ashtanga przynosi jednak niezwykłe efekty.

Joga


Joga to wywodzący się ze starożytnej kultury Indii rozbudowany i precyzyjny system osobistego rozwoju , polegający na jednoczesnym doskonaleniu ciała, umysłu i ducha. Według filozofii indyjskiej joga to „citta vrtii nirodhah” – dążenie do „wyciszenia poruszeń świadomości”, czego korzyściami są zdrowie, szczęście, spokój i równowaga. Pozycje jogi to „asany” opisane przez filozofa Patanjalego „Sthira sukham asanam" co w sanskrycie oznacza „pozycje przynoszące stabilność ciała i spokój umysłu”. Większość współczesnych szkół jogi rozpatruje ją właśnie jako praktykę integrującą ciało i umysł w efekcie praktyki asan.

Zumba


Trening z wykorzystaniem tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Główną zaletą tych zajęć jest przede wszystkim doskonała zabawa przy której spala się mnóstwo kalorii.

Fit Latino


Fit Latino to zajęcia nie tylko taneczne, wykorzystujące kroki oraz techniki tańców latynoamerykańskich, takich jak salsa, rumba, cha cha, samba i reggaeton. Tutaj nauczycie się eksponować swoje wdzięki oraz zmysłowość w tańcu. Latino mix sprawi, że wasze ciała będą bardziej elastyczne, a ruchy pełne gracji. Przy latynoskiej muzyce nauczycie się ciekawych choreografii, przy okazji poprawiając kondycję i płynność ruchów. W zajęciach tych wzmocnicie również swoje mięśnie.

Kick Boxing


Zajęcia sztuk walki w formule KICK BOXING poprowadzone przez jednych z najlepszych zawodników kadry w Polsce Jakuba Kozera i Patryka Proszka. Grupa dla każdego niezależnie od poziomu zaawansowania.

Fit Pupa


Marzysz o zgrabnej i jędrnej pupie? Te zajęcia umożliwią Ci idealne wymodelowanie właśnie tej części ciała. Zajęcia, na których systematycznie będziemy pracować nad wzmacnianiem pośladków oraz dodatkowym rzeźbieniem mięśni brzucha. Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, wyszczuplanie i redukcja cellulitu, to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć.

Wspinaczka Sportowa


Nauka wspinaczki sportowej i asekuracji ćwiczącego, zajęcia przeznaczone są dla każdego. Zajęcia odbywają się w hali sportowej na ul. Urszuli (Hala Akrobatyczna). Obowiązuje stój i obuwie zmienne. Osoby posiadające karnet klubowy FUNFIT2 (open, fitness) oraz osoby, które będą wchodziły na wejście jednorazowe (20zł) rozpoczynają zajęcia bezpośrednio na hali przy Urszuli - wpisują się na listę u trenera prowadzącego. Osoby, które mają karnet BENEFIT, OK SYSTEM I FITPROFIT zobowiązani są do odbicia się w klubie na FunFit2 na ul. Sulechowskiej i dojechaniu na zajęcia na ul. Urszuli w razie pytań dzwonimy na recepcję klubu: 533600525

TBC


TBC (Total Body Condition) jest to trening ogólnorozwojowy, dla każdego, bez względu na wiek. Jeśli zaczynasz zmieniać swoje podejście do ruchu stanowczo rozpocznij trening od tej formy. Charakterystyczne dla tych zajęć jest symetryczne wzmacnianie całego ciała, przy użyciu hantli, taśm, piłeczek (easy ball) itp., zarówno w pozycjach wysokich jak i niskich. Na początku treningu 15 minut rozgrzewki - proste kroki fitness, potem wzmacnianie, a na koniec wyciszenie, niwelacja napięć mięśniowych - 7 minut stretching. Celem treningu jest lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie, kształtowanie sylwetki, spalanie większej ilości kcal w czynnościach dnia codziennego.

Trening Obwodowy


Trening wytrzymałościowo-siłowy, którego celem jest uzyskanie lepszej sprawności fizycznej całego organizmu. Koncentruje się na zmieniających się, intensywnych ćwiczeniach mających na celu osiągnięcie ogólnej sprawności fizycznej, która pomoże stawić czoła wszelkim wyzwaniom.

Smukłe Ramiona + Super Pupa


Zajęcia, na których systematycznie będziemy pracować nad wzmacnianiem mięśni ramiom i pośladków. Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie górnych i dolnych partii ciała, wyszczuplanie i redukcja cellulitu, to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć.