FAQ

Pytania i odpowiedzi

W naszym FAQ znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania z zakresu naszych usług. Jeżeli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Biuro Obsługi Klienta

730 200 466

PON-PT 7:00 - 21:45SOB-NIE 9:00 - 19:45

Zajmujemy się redukcją i budowaniem masy ciała oraz poprawą parametrów o zdrowotnych w oparciu o autorskie programy treningowe. Z drugiej strony, nasze treningi mają dostarczać mnóstwo pozytywnych emocji oraz być dopasowane do potrzeb klientów. Jedno i drugie w bezpośredni sposób wpływa na wynik i przekłada isę na długotrwały sukces.
Karnet na 12 miesięcy - Karnet odpowiedni dla osób, które mają wyznaczone długoterminowe cele. Co to jest dłutoterminowy cel? Np. schudnięcie 10 kg, czy utrzymanie wagi bez efektu jojo. Przy takich celach ważna jest systematyczność w treningach. Żeby pomóc Ci osiągnąć wymarzony cel, razem z karnetem dajemy Tobie dostęp do wszystkich klubów Funfit II bez ograniczeń. Do tego darmowy trening z trenerem na start, dostęp do zajęć fitness oraz strefy wellness. Przy tym karnecie możesz skorzystać rownież z darmowego zamrożenia np. na czas Twoich wakacji.
Karnet FLEX - Karnet, który daje dużo możliwości. Sam decydujesz jak długo chcesz trenować. Przy karnecie obowiazuje 2-miesięczne wypowiedzenie, czyli minimalny okres trwania karnetu to 3 miesiące, maksymalny czas - to zależy od Ciebie. Razem z karnetem dajemy ci dostęp do wszystkich klubów Funfit II bez ograniczeń. Darmowy trening z trenerem na start, dostęp do zajęć fitness oraz strefy wellness.
Karnet na 1 miesiąc - Karnet dla osób, które chcą przetestować nasze usługi oraz znaleźć swoją ulubioną aktywność fizyczną. Jest to najkrótszy karnet w naszej sieci klubów.
Przy zakupie karnetu na 12 miesięcy - Z karnetu możesz zrezygnować w każdym momencie trwania umowy. Przy rezygnacji jest wymagana jest opłata rezygnacyjna, która wynosi 25% ceny karnetu z pozostałych miesięcy. Co ważne, kwotę wydaną na opłatę rezygnacyjną możesz wykorzystać na kolejny karnet.
Przy zakupie karnetu FLEX - Okres wypowiedzenia to 2 miesiące. Możesz od razu po wykupeniu karnetu złożyć rezygnację, wtedy czas trwania umowy to 3 miesiące. Sam decydujesz jak długo będzie trwał karnet.
Z bezpłatnego zamrożenia możesz skorzystać przy karnecie na 12 miesięcy np. kiedy wyjeźdzasz na wakacje. W tym czasie nie będziemy pobierać opłat za karnet.
Dzięki pobieranym opłatom cyklicznym nie musisz się martwić o comiesieczną płatność. Jest to bezpieczne i wygodne rozwiązanie.
Informacje o interesującej Cię lokalizacji znajdziesz pod adresem: https://funfit2.pl/nasze-kluby/.
Opisy zajęć znajdziesz pod adresem https://funfit2.pl/zajecia-grupowe/Aby zapisać się na zajęcia grupowe, musisz wejść na https://www.funfit2.pl/grafik-zajec/Zapisy na zajęcia są tylko dla Członków Klubu!
Jeśli chcesz skorzystać z pierwszego darmowego treningu personalnego, wypełnij formularz na stronie https://funfit2.pl/trening-personalny/Aby poznać naszą kadrę, wejdź na stronę: https://www.funfit2.pl/trenerzy/
Funfit II oferuje specjalny trening wprowadzający, który pozwoli Ci podjąć pierwsze kroki na terenie klubu i wykonać swój pierwszy trening pod okiem trenera personalnego.Sprawdź program dla początkujących.Zapisz się na zajęcia "Na dobry start"
Tak, każdy klub posiada szatnie z setkami szafek (zamykane na kłódki klubowiczów) oraz zamykane kabiny prysznicowe w liczbie przynajmniej kilku.
Najpierw sprawdź ważność swojej karty. Jeśli to nie jest przyczyną odrzucenia transakcji skontaktuj się ze swoim bankiem lub sprawdź w serwisie internetowym swojego banku następujące kwestie:-czy karta jest aktywna do płatności internetowych i czy posiada włączoną funkcję do płatności cyklicznych- czy nie masz na karcie limitów ilościowych i kwotowych na transakcje internetoweSą to najczęstsze powody odrzuceń płatności. Jeśli to nie pomoże, spróbuj przypisać inną kartę płatniczą w portalu klienta.
Opłaty w naszej sieci można realizować płatnością cykliczną kartą kredytową, przelewem, karta płatniczą w recepcji klubu lub gotówką.
Naszą sieć cechuje największa ilość sprzętu w mieście. W każdym klubie znajdziesz maszyny topowych marek, abyś mógł/a trenować każdą partię mięśni, bez oczekiwania w kolejce.W dodatku mamy przestronne strefy funkcjonalne oraz strefy do dwuboju i trójboju.
Każdy klub posiada recepcję w której można zakupić wodę, napoje, batony energetyczne oraz shake białkowe.
Szafki w szatniach powinny być zamykane na małe kłódki. Każdy Klubowicz musi mieć swoją własną kłódkę. Kłódkę możesz zakupić w klubowej recepcji. Wtedy masz pewność, że jej rozmiar jest właściwy. Możesz również kupić kłódkę w sklepie. Zwróć jednak uwagę na średnicę ruchomego pałąka kłódki. Powinna ona wynosić 7-8 mm
Tak. Możesz tego dokonać na naszej stronie internetowej po zalogowaniu się, klikając na dane zajęcia w grafiku zajęć. W przypadku braku miejsc możesz dopisać się na listę rezerwową. Jeśli zwolni się miejsce, automatycznie pierwsza osoba z tej listy zostanie dopisana do zajęć.
Tak. Wejście do klubu jest możliwe tylko po okazaniu karty członkowskiej w recepcji klubu.
Nie. Cena Twojego członkostwa pozostanie niezmienna do końca trwania umowy. Osoby, które dołączyły do nas na specjalnych warunkach płacą kwotę widniejącą na umowie.
Tak. W każdej chwili można wykupić jednorazową wejściówkę ważną przez 24 godziny. Zachęcamy również do skorzystania z darmowego pierwszego wejścia na siłownię.
Wszystkie karnety upoważniają do wstępu do wszystkich klubów w sieci.

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Zebrane informacje ułatwią Ci korzystanie z usług portalu Funfit2.pl. Jeżeli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
Funfit II to starannie zaprojektowane siłownie, gdzie każdy metr przestronnej powierzchni stanowi idealną całość treningową zarówno dla zaawansowanych sportowców jak i osób dopiero zaczynających swoją przygodę z aktywnością fizyczną.
Informacje o interesującej Cię lokalizacji znajdziesz pod adresem: https://funfit2.pl/nasze-kluby/ W tej zakładce opisaliśmy w kilku słowach sam klub, opisaliśmy strefy (a jest ich w niektórych lokalizacjach kilkanaście), przedstawiliśmy trenerów oraz zespół managerski. Pomoże Ci to podjąć decyzję o zakupie karnetu.
Zajęcia grupowe pokategoryzowane tak, aby łatwiej było dopasować je do celów treningowych. Znajdziesz je pod adresem https://funfit2.pl/zajecia-grupowe/ Po wybraniu stosownej ikony możesz zapoznać się ze szczegółami wybranych zajęć np. w kategorii zumba, wybrać odpowiedni interesujący Cię klub oraz sprawdzić jego grafik.
Informacje o trenerach oraz treningach personalnych znajdziesz na stronie https://funfit2.pl/trening-personalny/ Znajdziesz tam opisy naszych trenerów akredytowanych, ich grafiki oraz ofertę cenową. Z ich pomocą na pewno treningi będą efektywniejsze!
Funfit II oferuje specjalny trening wprowadzający, który pozwoli Ci podjąć pierwsze kroki na terenie klubu i wykonać swój pierwszy trening pod okiem trenera personalnego, na podstawie specjalnie przygotowanych planów treningowych. Takie rozwiązanie sprawi, że od razu odnajdziesz się w klubie i rozpoczniesz swoją przygodę z konkretnym planem.
Pusta sekcja. Edytuj stronę aby dodać treść.
Najpierw sprawdź ważność swojej karty. Jeśli to nie jest przyczyną odrzucenia transakcji skontaktuj się ze swoim bankiem lub sprawdź w serwisie internetowym swojego banku następujące kwestie: - czy karta jest aktywna do płatności internetowych i czy posiada włączoną funkcję Moto do płatności cyklicznych, - czy nie masz na karcie limitów ilościowych i kwotowych na transakcje internetowe.
Opłaty za pierwszy okres możesz dokonać kartą kredytową lub debetową, gotówką , dokonując wpłaty poprzez serwis PayU oraz wybierając płatność rekurencyjną.
W naszym klubie dostępny jest najnowocześniejszy sprzęt cardio z podłączeniem do Internetu oraz profesjonalny sprzęt do treningu siłowego i funkcjonalnego. Klub wyposażony jest przez liderów na rynku sprzętu fitness. Nie pozostaje Ci nic innego, jak tylko ćwiczyć.

Biuro Obsługi Klienta

730 200 466

PON-PT 7:00 - 21:45SOB-NIE 9:00 - 19:45