To Twoje pierwsze kroki na siłowni?

Trenuj pod okiem naszych instruktorów, zapisz się na zajęcia, poznaj tajniki treningu na siłowni i zdobądź wymarzoną sylwetkę.

ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA!

Redukcja/Full Body Workout

Najczęściej wykonywany w siłowni, jego charakterystyczną cechą, jest to że podczas jednej sesji treningowej trenowanych jest wiele partii ciała (im więcej tym lepiej). Ogólna zasada tego typu treningu jest taka, że zaczynamy trening od największych partii ciała, a kończymy na najmniejszych. Przykładem takiego treningu podczas jednej sesji może być połączenie treningu klatki piersiowej, barków, tricepsów, pleców, nóg i bicepsów. Trening FBW najczęściej wykonuje się 3 razy w tygodniu i może być stosowany przez każdego, bez względu na staż.

PLAN TRENINGOWY

Wytrzymałość/ogólna sprawność

Trening przeznaczony dla osób, które planują zwiększyć swoją kondycję, a przy zastosowaniu ćwiczeń funkcjonalnych poprawić ogólną sprawność fizyczną.

PLAN TRENINGOWY

Masa/Body-building

Trening dla osób które pragną zwiększyć swoją masę mięśniową, propozycja treningowa jest rozdzielona na 3 dni, aby skutecznie i proporcjonalnie rozwijać sylwetkę.